Priimamojo darbo grafikas
Raštinės darbo laikas
I-IV: 8:00 – 17:00
Pietūs: 12:00 – 12:45
V: 8:00 – 15:45
Adresas: Vaižganto g. 29, LT-82148 Radviliškis
Laisvos darbo vietos
Informaciją apie darbuotojų poreikį rasite čia: Darbuotojų poreikis.
Pastebėjote galimus korupcijos atvejus?
Informacija ruošiama...
Projektai
TŪM projekto vykdymo rezultatai
Pridėtas dokumentas
DĖL TŪM VEIKLŲ PROGIMNAZIJOJE
Pridėtas dokumentas
Mokytojai sėkmingai dirba su išmaniosiomis lentomis , įsigytomis iš TŪM projekto lėšų.
Rugsėjo mėnesį progimnazijoje startavo skaitmeninė ugdymo karjerai platforma „Spotiself “ .
Skaitmenizuotas karjeros ugdymas mokyklai
Tai pirmoji 5 metų tęstinė ir nuosekli programa, padedanti mokykloms ugdyti mokinių bendrąsias kompetencijas ir karjeros planavimo įgūdžius
Kaip veikia Spotiself mokyklose?
Asmenybės ir karjeros testas
Spotiself kelionė prasideda nuo Vilniaus Universiteto psichologų sukurto, moksliškai pagrįsto, sužaidybinto 3D testo. Testo rezultatai identifikuoja asmenybės bruožus, įvertina pažintinius gebėjimus bei nustato profesinius jaunuolių interesus.
Individualios ir grupinės užduotys
Interaktyvios užduotys, vizualizuotas karjeros planas padės kryptingai judėti į priekį ir surasti asmeninius interesus atitinkančias veiklas, suprasti save ir priimti konkrečius ateities sprendimus.
Tęstinė karjeros planavimo programa
Spotiself platformoje mokiniai gali intuityviai ir kūrybingai fiksuoti savo laimėjimus, auginti kompetencijas, išskirti savo talentus ir planuoti būsimą pažangą. Visi šie žingsniai ir jų tęstinumas užtikrins mokinio pasitikėjimą savimi, kai ateis laikas ieškoti pirmojo darbo, kurti CV, ar ruoštis motyvaciniam pokalbiui.
Stebėsenos sistema skirta mokyklos administracijai
Mokykla turi galimybę stebėti bei vertinti vykstantį ugdymo karjerai procesą, gauti kiekybinius ir kokybinius progreso rodiklius, naudoti skaitmenizuotą individualaus ugdymo plano (IUP) sudarymo formą.
Spotiself padeda teikti kokybiškas karjeros ugdymo paslaugas
Testavimo modulis
Asmenybės bruožų testavimas
Pažintinių gebėjimų klausimynas
Profesinių interesų išgryninimas
Užduočių modulis
Darbo vertybių skaičiuoklė
Grupinės užduotys
Savarankiškos užduotys
5 metų programa
Administravimo ir stebėsenos modulis
Mokinių administravimo aplinka
Aktyvumo ataskaitos
Skaitmenizuotas IUP
Kiekybiniai ir kokybiniai rodikliai
Nuotolinių konsultacijų modulis
Konsultacijų rezervavimo sistema
Specialisto laiko planavimo sistema
Pradedamas įgyvendinti projektas „Tūkstantmečio mokyklos II“
Projekto Nr. 10-012-P-0001
Projekto trukmė: 2024 m. sausio 31 d. – 2026 m. balandžio 30 d.
Projekto finansavimo suma – 120 020 428,53 Eur.
Tinkamų finansuoti lėšų suma – 120 077 883,61 Eur.
Projekto aprašymas
Projektas „Tūkstantmečio mokyklos II“ vykdomas pagal 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos Švietimo plėtros programos pažangos priemonę Nr. 12-003-03-01-01 „Įgyvendinti „Tūkstantmečio mokyklų“ programą“. Projektas finansuojamas Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės (EGADP) bei Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis.
Projekto „Tūkstantmečio mokyklos II“ tikslas – projekte dalyvaujančiose Lietuvos savivaldybėse sukurti integralias, optimalias ir kokybiškas ugdymo(si) sąlygas mokinių pasiekimų atotrūkiams mažinti. Šiuo projektu įgyvendinama dalis „Tūkstantmečio mokyklų“ (TŪM) programos: vykdomos veiklos 36 Lietuvos savivaldybėse (II srautas).
Projekto veiklos:
1) mokyklų vadovų ir kitų pedagoginių darbuotojų kompetencijų stiprinimas;
2) infrastruktūros kūrimas, plėtra ir atnaujinimas;
3) mokyklų veiklos tobulinimas keturiose srityse: lyderystė veikiant, įtraukusis ugdymas, kultūrinis ugdymas, STEAM ugdymas;
4) konsultavimas, rekomendacijų ir analizių rengimas;
5) projekto veiklų sklaida (viešinimo ir komunikacijos veiklos). Projekto tikslinė grupė – bendrojo ugdymo mokyklų mokytojai.
Projekto tikslinės grupės – bendrojo ugdymo mokyklų darbuotojai, jų vadovai, mokiniai ir mokyklų bendruomenės.
Radviliškio Vaižganto progimnazija yra projekto partnerė ir įgyvendina 1–3 punkte numatytas veiklas:
LYDERYSTĖ VEIKIANT: priemonės ir įranga mokinių karjeros ugdymui padeda taikyti šiuolaikiškus IT karjeros ugdymo įrankius. Kvalifikacijos kėlimo renginiai su projekto partneriais lyderystės ugdymo klausimais suteikia reikiamų žinių. Lyderystės ir karjeros ugdymo užsiėmimų ciklas mokiniams, lyderių stovyklos partnerių teisėmis motyvuoja veiklai. Mokiniai, mokytojai aktyviai įsitraukia į karjeros ugdymo planavimą.
ĮTRAUKUSIS UGDYMAS: sudaromos lygios galimybės įvairių gebėjimų ir poreikių mokiniams, įrengtas sensorinis kambarys padeda atsipalaiduoti, įrengtas pažintinis atradimų takas į aktyvias veiklas įtraukia SUP mokinius. Sveikatingumo ir atsipalaidavimo užsiėmimų ciklas, įtraukiant SUP mokinius, aktyvina visus bendruomenės narius. Dalyvavimas kvalifikacijos kėlimo renginiuose įtraukiojo ugdymo klausimais suteikia naujų žinių. Padidėja į ugdymo veiklas įsitraukusių SUP vaikų dalis.
KULTŪRINIS UGDYMAS: šiuolaikiškos veiklos ir netradiciniai ugdymo būdai naujai įrengtoje ir priemonėmis bei įranga aprūpintoje Audio įrašų studijoje sudaro palankias sąlygas kultūros ir kalbų ugdymo integracijai. Užsiėmimų ciklas mokiniams „Audio kūrybinės dirbtuvės“ kviečiant mokyklas partneres didina mokinių kompetencijas. Aktų salės ir scenos modernizavimas, akustinės sistemos, apšvietimo atnaujinimas pagerina mokinių įsitraukimą į ilgalaikes kultūrines veiklas, sutelkia bendruomenę. Kvalifikacijos kėlimas kultūrinio ugdymo klausimais suteikia naujų žinių pedagogams.
STEAM UGDYMAS: Technologijų kabineto modernizavimas, įranga ir priemonės technologijų kabinetui ir Robotikos kabinetui skatina mokinių susidomėjimą, technologinį raštingumą. Daugėja STEAM integruotų veiklų mokiniams.
Europos socialinio fondo agentūra yra projekto vykdytoja, kuri įgyvendina konsultavimo, rekomendacijų ir analizių rengimo bei komunikacijos veiklas (įvardintas 4-5 punkte).
Siekiami rezultatai:
- Padidėjusi pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo (PUPP) metu bent pagrindinį lietuvių kalbos mokymosi pasiekimų lygį pasiekusių mokinių dalis;
- Padidėjusi PUPP metu bent pagrindinį matematikos mokymosi pasiekimų lygį pasiekusių mokinių dalis;
- Sumažėjusi bendrojo ugdymo mokyklų 1–8 klasių komplektų, kurie yra jungtiniai, dalis;
- Padidėjęs vienai sąlyginei mokytojo pareigybei tenkančių mokinių skaičius bendrojo ugdymo mokyklose;
- Sumažėję mokinių pasiekimų atotrūkiai tarp projekte dalyvavusių savivaldybių teritorijose esančių mokyklų;
- Padidėjusi ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo procese dalyvaujančių 3–5 metų amžiaus vaikų dalis;
- Padidėjusi mokinių turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdomų integruotai bendrosios paskirties mokyklose, dalis;
- Padidėjusi tris ir daugiau valstybinių brandos egzaminų išlaikiusių abiturientų dalis; (gimnazijoms)
- Padidėjusi neformaliojo švietimo veikloje dalyvaujančių mokinių dalis;
- Padidėjęs aktyviai įsitraukusių į svarbių mokyklai pokyčių įgyvendinimą mokytojų skaičius (Lyderystė veikiant);
- Padidėjusi vaikų, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, įsitraukiančių į bendrojo ugdymo neformalaus ugdymo veiklas, dalis (Įtraukusis ugdymas);
- Padidėjusi mokinių dalis, kurie įsitraukia į ilgalaikes kultūrinio ugdymo veiklas, įteisintas ugdymo planuose (Kultūrinis ugdymas);
- Padidėjęs mokytojų vedamų STEAM integruotų veiklų skaičius formaliajame ugdyme (per vienerius mokslo metus) (STEAM ugdymas).
Projektas „Galimybių mokykla“
Radviliškio Vaižganto progimnazija partnerio teisėmis dalyvauja projekte „Galimybių mokykla“ Nr. 10-072-P-0001, kuris yra finansuojamas ES fondų lėšomis ir bendrojo finansavimo lėšomis
Šio projekto tikslas – stiprinti ugdymo, atliepiančio mokinių amžių ir poreikius, kokybę.
Projekto įgyvendinimas – nuo 2024 m. balandžio mėn. iki 2027 m. liepos mėn.
Projekto vykdytojas – Nacionalinė švietimo agentūra.
Projektas įgyvendinamas su daugiau nei 800 partnerių.
Bendras projekto biudžetas – 19 187 021,64 Eur
Projekte numatytos veiklos:
- inovatyvaus, personalizuoto ugdymo turinio ir priemonių kūrimas priešmokykliniame ir pradiniame ugdyme;
- didelį mokymosi potencialą turinčių mokinių ugdymo turinio turtinimas;
- vadovėlių, skirtų tautinėms mažumoms gimtosioms kalboms mokytis, parengimas;
- vadovėlių bendrojo ugdymo mokykloms įsigijimas įtraukiant ir profesinio mokymo įstaigas, vykdančias bendrojo ugdymo programas;
- visuomeninio ugdymo ir gamtos mokslų nacionalinių mokinių pasiekimų patikrinimų (NMPP) 4 ir 8 kl. rengimas.
Projekto tikslinė grupė: mokytojai, švietimo pagalbos specialistai, mokyklų vadovai, mokyklos bendruomenė, mokiniai ir ugdytiniai, tyrėjai, Nacionalinės švietimo agentūros darbuotojai.
Projektas Nr. 10-072-P-0001 įgyvendinamas pagal 2021–2030 m. švietimo plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonę Nr. 12-003-03-01-03 „Užtikrinti visiems prieinamą šiuolaikinį ugdymo turinį“.
Daugiau informacijos apie projektą galima rasti projekto vykdytojo Nacionalinės švietimo agentūros tinklapyje: https://www.nsa.smm.lt/projektai/vykdomi-projektai/projektas-galimybiu-mokykla/
Erasmus
2023- 2025 metais Radviliškio Vaižganto progimnazijos bendruomenė vykdo Erasmus+ KA122 programos projektą „Emocinio intelekto ugdymas kuriant palankią mokyklos aplinką“. Projekto tikslas – kurti mokymuisi palankią aplinką ugdant mokinių emocinį intelektą ir efektyviai bendruomenėje taikant konfliktų sprendimo strategijas.
Projekte numatyta organizuoti įvairias tarptautinių mobilumų veiklas. 12 mokinių grupė lankysis Agrupamento de Escolas de Mirandela mokykloje Portugalijoje, 8 mokytojai dalyvaus tarptautiniuose mokymuose „Europass“ mokytojų akademijoje Ispanijoje bei „Learning Together“ mokymų centre Portugalijoje, 4 pedagogai vyks į darbo stebėjimo vizitą .
Mokinių mobilumo metu bus ugdomos socialinė, emocinė ir sveikos gyvensenos, kūrybiškumo, komunikavimo bei kultūrinė kompetencijos. Mokiniai per įvairias edukacines veiklas mokysis analizuoti savo emocijas, rasti neigiamų emocijų priežastis ir taikyti pykčio/ streso/ konfliktų valdymo būdus. Sužinos kaip stereotipai turi įtakos konflikto atsiradimui, mokysis taikyti abipusio konflikto sprendimo būdus, tobulins komunikavimo užsienio kalba įgūdžius, sužinos apie Portugalijos kultūrą ir tradicijas ir taip gilins žinias apie Europos šalių kultūrų įvairovę. Tarptautiniuose mokymuose bei darbo stebėjimo vizite mokytojai gilins emocinio raštingumo sampratą, ugdysis įgūdžius, kaip atpažinti mokinių atsaką į patirtą traumą ir kaip į tai reaguoti. Tobulins žinias apie streso įveikimo ir elgesio savireguliacijos strategijas, praktiškai išbandys emocinio ugdymo įrankius ir pratimus, kurie tinkami jaunesnio amžiaus vaikams bei paaugliams. Sužinos, kokie yra konfliktų tipai ir skirtingi jų sprendimo būdai, mokysis valdyti konfliktines situacijas bendraujant su mokiniais, mokinių tėvais. Atliks atvejų analizę, diskutuos ir ieškos sprendimų su kolegomis iš kitų šalių.
Kokybės krepšelis
Kokybės krepšelio projektas tęsiasi.
Patrauklesnės pamokos motyvuoja mokinius veiklai:
- Tęsiasi gamtamokslinių tyrimų užsiėmimai. STEAM laboratorijose dalyvavo 27,6 % mokinių.
- Vyksta mokinių saviraiškos skatinimas neformaliojo švietimo veiklose: muzikavimo studijoje, badmintono klube, šokių studijoje. Jose dalyvauja 30 % 4-8 klasių mokinių.
- Tęsiasi skaitmeninės aplinkos gerinimas progimnazijoje. Įsigytos techninės mokymo priemonės: interaktyvūs ekranai anglų kalbos kabinetams (2 vnt.), matematikos kabinetui(1 vnt.), pradinėms klasėms (2 vnt.), dokumentų nuskaitymų kameros (20 vnt.), nešiojami kompiuteriai pedagogams ir kt. Įsteigta inžinieriaus – konsultanto pareigybė.
Radviliškio Vaižganto progimnazija dalyvauja Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamame projekte Nr. 09.2.1-ESFA-V-719-01–0001 „Kokybės krepšelis”. Ši tikslinė valstybės dotacija suteikiama išimtinai mokinių pasiekimams gerinti.
Kokybės krepšelio panaudojimas
Dokumentas
Pridėtas dokumentas
Planas
Pridėtas dokumentas
PROGIMNAZIJOS VEIKLOS TOBULINIMO PROJEKTAS ,,KOKYBĖS KREPŠELIS“
Pridėtas dokumentas
2023m. kovo 11dieną Radviliškio Vaižganto progimnazijoje organizuota 4, 5-8 klasių mokinių praktinė konferencija „Mano mokymosi istorija“. Mokinių praktinė konferencija organizuota įgyvendinant Radviliškio Vaižganto progimnazijos Kokybės krepšelio veiklas.
Konferencijoje 4, 5-8 klasių mokiniai pristatė parengtus ilgalaikius projektinius darbus įvairiomis temomis. Projektinis darbas – tai savarankiška mokinio ar mokinių grupės vykdoma tikslinga ir organizuota praktinė- tiriamoji, kūrybinė veikla, kuria siekiama kiekvienam 4, 5-8 klasės mokiniui sudaryti galimybę gilinti ir taikyti praktikoje mokomųjų dalykų teorines žinias, įgyti įvairesnės mokymosi patirties, bei susieti mokymąsi su interesais. Projektinį darbą mokiniai atliko iš pasirinktos ugdymo srities mokomųjų dalykų. Mokiniams buvo siūloma rengti dalykų integruotus projektus. Projektų sritys: kalbos, menai, matematika, gamtos ir socialiniai mokslai, fizinis ugdymas.
Visus konferencijos dalyvius pasveikino Tomo Kanapinsko, muzikos mokytojo metodininko, paruoštas 5a ir 5b klasių mokinių muzikinis kolektyvas. Mokiniai skaitė pranešimus įvairiomis temomis: „Raidžių paieška gamtoje“, „Mūsų žingsniai tvarios aplinkos link“, „Cukraus kiekis maisto produktuose‘, „ Kvėpavimo parametrų tyrimas“, pristatė kūrybinius projektus „ 3D paveikslai“ ir .t.t.
Giedrė Krivickienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui, pranešėjams įteikė pažymas apie skaitytus pranešimus mokinių metodinėje praktinėje konferencijoje „Mano mokymosi istorija ir atradimai“.
Tikimasi, jog ši mokinių projektinių darbų organizavimo tradicija išliks ir ateityje.
Vaižganto progimnazijos informacija
Startuoja projektas „Reflektavimo sistemos diegimas Radviliškio Vaižganto progimnazijoje“
Europos socialinio fondo agentūra ir Radviliškio rajono savivaldybės administracija 2020 metų rugsėjo 18 d. pasirašė iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamo projekto Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-03-0015 „Reflektavimo sistemos diegimas Radviliškio rajono mokyklose“ sutartį.
Projekto tikslas – pagerinti aštuntos klasės mokinių standartizuotų rašymo testų rezultatus.
Virtuali reflektavimo sistema bus diegiama 5–8 klasėse. Šių klasių mokiniai projekto laikotarpiu naudosis virtualia reflektavimo sistema ne tik lietuvių kalbos pamokose, bet ir anglų kalbos, technologijų, informacinių technologijų, etikos ir kt. dalykų pamokose. Mokiniai išsiugdys gebėjimą reflektuoti ir numatyti tobulėjimo kryptis, naudodamiesi sistemingais refleksijų duomenimis, atras savo stipriąsias puses, atpažins tobulintinas sritis ir mokymosi procesui didžiausią įtaką darančius veiksnius, labiau pasitikės savo sugebėjimais mokytis ir bendrauti. Sistemingas reflektavimo sistemos naudojimas gerins ne tik aštuntos klasės mokinių rašymo rezultatus, bet ir visus akademinius pasiekimus.
Projekto pradžia 2020-09-18, pabaiga 2022-09-17.
Projektas finansuojamas iš Europos socialinio fondo ir Radviliškio rajono savivaldybės administracijos lėšomis.
Projekto vykdytojas:
Daugiau informacijos apie projektą:
https://www.radviliskis.lt/lit/Reflektavimo-sistemos-diegimas-radviliskio-rajono-mokyklose